Coolook貓咪家族

Friday, September 28, 2007

貓咪的營養食品(第一篇)

人類為了健與美會為自己及家人尋找適合的營養食品, 我們也為了貓貓可以更健康而給予不同的保健食品.
我選出了三款心水推介:
1, 貓兒必須每星期吃一次的吐毛膏, Coolook貓咪至愛.
2, L-lysine有助增強抵抗力, 我選擇用粉狀那種可加入水或食物中, 方便簡單.
3, 有Taurine成份的營養膏, 加入了liver香味, 也是Coolook貓咪的至愛食物.



2 Comments:

  • 奶娘,

    我阿四唔係比呢隻吐毛我食嘅? 仲有呀, 隻營養膏都唔係日日有呀! 我要投訴佢呀!

    係呢, 隻l-lysine同我嗰隻唔同嘅? 係咪danny哥哥幫你幫架?

    By Anonymous Anonymous, at 10:19 PM  

  • 奶娘,

    我唔係好同意你嘅推介! 我3樣都唔鐘意呀! 反而而家阿四比d咩鬼益力多益生菌比我食, 食左個肚好似舒服d, 痾都暢順d呀!

    By Anonymous Anonymous, at 10:23 PM  

Post a Comment

<< Home