Coolook貓咪家族

Monday, April 06, 2009

又老一歲啦~~ wakaka ><"

又係我牛一既日子, 今次又post遲左......因為又忘記左整嚕~~
今年生日會雖然好少人到, 大家都咁啱唔得閒, 但一樣好warm!
因為大家都send左好warm既生日祝福短訊比我^^ Thanks!

同埋今年我mami都有參加我party, 好耐冇同佢一齊食birthday cake lo!!
仲有Moon做既cookie好好味!
仲有Clara香噴噴既禮物!
仲有Danny同Chris既貓草!
仲有Jason原來怕蜘蛛!
仲有我D 寶貝既祝福!
仲有...仲有.....好多, 好多! 總之多謝你地嚕!










0 Comments:

Post a Comment

<< Home