Coolook貓咪家族

Saturday, April 18, 2009

Easter Hoilday 的美食~ Yummy~

Easter Holiday同屋企人去左尖沙咀某Hotel食lunch, 渡過好歡樂既一日!
先黎杯餐前酒, 有紅酒同白酒選擇, 重點係.....任飲!
一邊食salad一邊飲酒聊天, 正!
Main course有牛排, 羊排, 燒帶子, 魚等等. 我揀左lamb chop, 我既至愛!
Mami同我一樣食羊, 家姐就食牛排, 我試左少少, 好味.
同場加影美味"龍蝦湯", 啖啖龍蝦肉! 不過太好味啦....我醒起要影相時已經見底! 哈哈哈!
仲有好特別既8種鹽, 係呢間steak house既招牌. 試食後覺得pink pink地色果隻最好味, 但唔記得左個名lu~ XD
唔少得既一定係我既至愛之一"Americian Cheese Cake"~啦!
果日食左超多甜品, 因為Salad bar同甜品係自助, 所以樣樣都可以試吓, 不知不覺食左好鬼多!














2 Comments:

Post a Comment

<< Home